Kom og hør på Trygve!

Sist endret: 27 09 2020

Torsdag 8. august kl. 17:00 holder Trygve Slagsvold Vedum sitt partilederforedrag på Litteraturhuset i Oslo. Uansett om du er medlem, sympatisør eller bare nysgjerrig på vår politikk er du hjertelig velkommen!

Det nærmer seg valgkamp og partileder, Trygve Slagsvold Vedum, farter land og strand rundt for å snakke med velgere, journalister og senterpartister i hele Norge. Den 8. august tar han seg en pause fra reisinga og blir å finne på Litteraturhuset i Oslo. Der skal han i løpet av en time snakke om Senterpartiets politikk, verdier og visjoner.

Litteraturhuset beskriver selv arrangementet slik:

"Den 9. september er det kommune- og fylkestingsvalg. Ettersom valgdagen nærmer seg, snevres rommet for lengre resonnementer, ideologiske avveininger og store veivalg inn. Litteraturhuset ønsker å speile en høyere himmel over valget og har invitert partilederne til å holde hver sitt foredrag om deres visjoner for framtida.

Partilederne har fått i oppgave å svare på følgende tre spørsmål:

• Hva mener du er vår tids største utfordringer, og er demokratiet og politikerne i stand til å løse dem?

• Hva skal vi leve av og hvor foregår verdiskapningen i framtida?

• By mot land? Hvordan ser det ut i norske bygder og byer om tretti år?"

Dette vil du ikke gå glipp av, så møt opp på Litteraturhuset 8. august kl 17.00 for å skape en god ramme rundt Trygves foredrag.

Facebookarrangementet finner du her

Klarer du ikke vente til 8. august, varm opp med en titt på Trygve Slagsvold Vedums tale til landsmøtet tidligere i år.

PS. For de som ikke har mulighet til å høre foredraget live vil det bli sendt i sin helhet i NRK P2.