Webinar om tillitsløft

Lær mer om tillitsløft i offentlig sektor

Publisert: 11.06.2021

Torsdag 24 .juni kl. 17:00 inviterer fagforbundet og Senterpartiet til webinar om tillitsløft i offentlig sektor. Møtet er åpent for alle og du finner lenke til arrangementet nederst i denne saken.

Mange som jobber i offentlig sektor opplever et stadig økende byråkrati og press på rapportering. Det går ut over både arbeidshverdagen og kvaliteten på tjenestene de skal utføre.

Senterpartiet har derfor programfestet at vi ønsker å få til et tillitsløft i offentlig sektor, men hvordan gjennomfører man det i praksis?

Vi vet at mange lokale folkevalgte brenner for å legge til rette for dette i sin kommune, men det er i blant vanskelig å vite hva en slik omstilling kan bestå av.

Derfor inviterer vi til et lite inspirasjonswebinar for å lære mer og dele erfaringer. Vi håper mange tar seg tid til å delta.

Du kan delta via denne lenken: Klikk her for å bli med på møtet

Vennlig hilsen Anne Beathe Tvinnereim, 2. nestleder