Nær folk i hele Norge!

Drammen, Svelvik og Nedre Eiker

Nye Drammen kommune er resultatet av en sammenslåing av kommunene Drammen, Svelvik og Nedre Eiker fra og med 1.januar 2020. Kommunen er lokalisert nederst i Buskerud, kommunen strekker seg fra Steinberg, ut munningen av Drammenselva og fortsetter ut i Svelvikstrømmen hvor det ender med Bergers idylliske beliggenhet med utsikt over fjorden.
Inn mot valget 2019 er alle tre lokallag slått sammen og fungerer som ett lokallag under navnet Drammen, Svelvik og Nedre Eiker Senterparti.

Senterpartiet har som mål å utvikle dagens tre kommuner til en felles kommune, hvor de ulike kvalitetene hver kommunedel har å by på blir tatt vare på. I den nye kommunen finnes det kvaliteter og mennesker som er med på å gjøre den nye kommunen unik.
Drammen  vil representere alle de kvaliteter Norge har å by på, i en kommune. Da er det også viktig at vi forvalter alle disse kvalitetene på en måte de fortjener og med det ansvaret som følger. Vi vil utvikle kommunen for de mange, hvor mulighetene er like og tilbudet ikke preges av hvilket postnummer du har. Senterpartiet har troen på at alt det vi gjør i dag skal sørge for at det samfunnet vi gir videre er bedre enn det vi overtok. Dette er ingen enkel oppgave, men vi mener at alt begynner i det små og det nære.

Det er nettopp derfor vi er nær folk.

Ledelse

WWW.FACEBOOK.COM/DRAMMENSP