Telemark

Aktuelt i Telemark Sp

Følg oss på Facebook
Luftambulanse og redningshelikopter som resten av Sør-Noreg

Svar til Solveig Sundbø Abrahamsen og Erlend Larsen

I VTB 21. oktober held stortingsrepresentantane for Høgre Solveig Sundbø Abrahamsen og Erlend Larsen fram polemikken om at vi ikkje treng luftambulanse i vårt område fordi det er redningshelikopter som flyr raskare enn tidlegare.  motsetnad til representantane frå Høgre meiner vi at dette området i Noreg fortener det resten av dei som bur og oppheld seg i Sør-Noreg har: Base for luftambulanse med god responstid, og redningshelikopter for dei oppdraga det har.

Talenthus

Den 7. februar 2019 fikk jeg være med på åpning av talenthuset i Skien. Dette er et sted som skal hjelpe ungdom ut i arbeid og utdanning. NAV, Vestfold og Telemark fylkeskommunen og Skien kommune har et samarbeid om at hver enkelt ungdom skal få individuelt veiledning. Samlet i et hus skal ungdom ha kort vei til de ulike etatene for veiledning og oppfølging.

Senterpartiet 100 år

19. juni fyller Senterpartiet 100 år. Partiet blei stifta på landsmøte til Norsk Landmandsforbund den 19. juni 1920 i Kristiansand under namnet Bondepartiet. Det var det andre klassepartiet som blei stifta. Det fyrste var Arbeiderpartiet. Ved sitt fyrste Stortingsval i 1921 fekk dei 17 Stortingsrepresentantar. 8 av desse var eller hadde vore ordførarar, og alle dreiv gard.

En gavepakke til kriminelle

Når høringsforslaget ble lagt fram blinket alarmklokkene rødt hos meg og veldig mange som jobber i politi og med forebyggende arbeid blant ungdom. Det foreslås i høringen at bruk og besittelse av narkotika til eget bruk skal være ulovlig men ikke lenger straffbart.

Hva vil en slik endring gjøre med ungdom og befolkningen ellers, sine holdninger til narkotika?

Åslaug stiller til gjenvalg til Stortinget

Åslaug Sem-Jacobsen har bestemt seg: Hun har gitt Telemark Senterparti beskjed om at hun stiller for en ny stortingsperiode ved stortingsvalget i 2021 for perioden fram til 2025. Melder avisa Telen.

Nominasjonsprosessen i Telemark Sp er i gang

Nominasjonskomiteen som skal setje saman utkast til stortingslista 2021 er klar, og har starta sitt arbeid

Storstilt tiltakspakke for Vestfold og Telemarks næringsliv

Vestfold og Telemark fylkeskommune har lagt frem en tiltaksplan for å redde arbeidsplasser og bedrifter i fylket. Tiltakspakken har en verdi på flere hundre millioner kroner og er et stort løft for en fylkeskommune som selv står overfor store omstillingsutfordringer.

Med økt statlige tilførsel av midler til regionen vil tiltakene både kunne øke i omfang og størrelse.

Tiltakspakken ble presentert for fylkestinget tirsdag formiddag og består av en rekke ulike tiltak med ett formål for øye: Å støtte opp om det regionale nærings- og kulturliv i en svært krevende tid.

Jon Rikard Kleven valgt til ny leder i Telemark Senterparti

Jon Rikard Kleven (47) ordfører i Vinje ble valgt til ny leder med akklamasjon. Han etterfølger Olav Urbø som sa nei takk til gjenvalg etter 4 gode år for partiet.

Medlemsauke for sjette året på rad- 1015 medlemmer i Telemark Senterparti

Telemark Senterparti skal ha fylkesårsmøte fredag og laurdag på Hotell Klubben i Tønsberg i lag med Vestfold Senterparti. Parlamentarisk leiar Marit Arnstad er hovudgjest på årsmøtet fredag.

Jon Rikard Kleven foreslått som ny fylkesleiar

Valgkomiteen i Telemark Senterparti har samrøystes innstilt overfor fylkesårsmøtet 28.og 29.februar på Hotell Klubben i Tønsberg Jon Rikard Kleven, ordførar i Vinje som ny fylkesleiar i Telemark Senterparti. Olav Urbø, Tokke har etter 4 år som fylkesleiar takka nei til attval.

Spinning