Vestfold er tilbake!

Vestfold fylkeskommune er igjen en realitet! Våre fylkespolitikere er godt i gang med jobben for å gjøre Vestfold til et grønt og godt fylke.

Per-Asbjørn Andvik og Elisabeth Irgens Hokstad er våre representanter i fylkestinget, men de er ikke alene. De har et godt team av Senterpartister med seg på laget. Gruppemøtene våre består av Fylkestingsrepresentantene Per-Asbjørn Andvik og Elisabeth Irgens Hokstad, vararepresentantene Magnus Rød, Ane I. Støen Mittet og Olav Nordheim, Øyvind Oppegård medlem av kontrollutvalget, Ida Cathrine Nilsen medlem av særskilt klagenemnd og Bjarne Sommerstad 1. nestleder i styret. Gruppemøtene ledes av gruppeleder Per-Asbjørn Andvik. Det er mye kompetanse og samfunnsengasjement i denne gruppa. Vi har et godt lag i Vestfold Sp!

Fra 01.01.24 gjenoppstod Vestfold Sp som parti i Norge og er både registrert og godkjent i partiportalen. Vi er ikke lenger en del av Vestfold og Telemark Senterparti, men står på egne ben i eget fylke.

Vestfold Senterparti ser frem til å bygge «nye» Vestfold fylkeskommune til en sterk, viktig og konstruktiv samarbeidspartner for kommune i Vestfold. Det skal være godt å bo, arbeide og leve i Vestfold!

Lurer du på hva vi vil med "nye" Vestfold? Ta en titt på programmet vårt her!