Fylkesstyret_ASP_26.10.20

Akershus Senterparti støtter opp om lokalt næringsliv

Hotellnæringen er inne i en krevende situasjon. Da fylkesstyret i Akershus Senterparti skulle ha sitt styremøte 26. oktober, ble dette avholdt på Scandic Hotell i Lillestrøm.

- Det er viktig å vise at vi bryr oss om hotellvirksomheten som står i knestående, sier styremedlem Christian Anton Smedshaug. Til vanlig har fylkesstyret sine styremøter på fylkeskommunens lokaler på Galleriet i Oslo, eller på Senterpartiets hovedkontor i Akersgata i Oslo. Med økt smittetrykk i hovedstaden, valgte fylkesstyret i Akershus Senterparti å arrangere sitt styremøte på Scandic Hotell i Lillestrøm.

Alle planlagte samlinger i partilaget og tidligere styremøter har blitt avholdt digitalt. Derfor har partiet valgt å benytte noen av de ubrukte midlene til å støtte opp om det lokale næringslivet.

Forrige uke besøkte leder i Senterpartiet Trygve Slagsvold Vedum Miklagard hotell i Ullensaker for å se hvilke konsekvenser koronasitasjonen har for hotellene.

Du kan lese mer om Vedums besøk her.