Møt Senterpartiets sentrale politikere på Dyrskun:

Fredag 9.september: Partileder Trygve Slagsvold Vedum: Kl. 11.00-12.30: Telemark Senterparti sin stand. Sammen med bl.a. Terje Riis-Johansen og andre sentrale politikarar i Telemark kl. 14.30: Landbrukspolitisk duell med Jon Georg Dale og Jonas Gahr Støre frå hovudscenen i Fjoset. Kl.15.00-15.45:EAT landbrukspolitisk ordskifte med m.a. Gunhild Stordalen m.fl. frå hovudscenen EAT på Dyrsku`n «Sunn, trygg, og nok mat , berekraftig produsert og sosialt fordelt» er temaet som skal belysast og debatterast av bl.a. Gunhild Stordalen, Landbruksminister Jon Georg Dale og Ole Robert Reitan, på hovudscena i Fjoset fredag kl. 14.30. Prosjektet er eit samarbeid mellom EAT, Norsk Landbrukssamvirke og Dyrsku`n Kl.16.30: Smørkonkurranse- kinning: Kven lagar det beste Dyrskusmøret. Show på Sterke-Nils tunet Laurdag 10.september: kl. 09.00-10.30: Per Olaf Lundteigen, stortingsrepresentant på Telemark Senterparti sin stand kl. 12.00-14.00: Kathrine Kleveland, leder av Nei til EU og sentralstyremedlem Sp på Telemark Senterparti sin stand DU er velkommen til å slå av ein prat med våre sentrale og lokale politikarar!

.