Vår kamp er kronet med seier

Etter systematisk hardt arbeid har vi nå passert den magiske 10%-grensen. Våre forgrunnsfiguerer har gjort, og gjør en formidabel innsats i valgkampen. Det samme har alle lokallagene også gjort. Slik blir det resultater av. Vi ligger nå an til å få inn 5 representanter i fylkestinget. Det står det respekt av, og Senterpartiet vil garantert prege arbeidet i det neste fylkestinget

Senterpartiet har nå gjort alle spådommer til skamme om at vi er et Nei-parti. Oppslutningen om vår politikk taler sitt tydelige språk om at det er nettopp vår politikk folk i by og bygd vil ha. Basert på gallup og prognoser for øvrig, tar vi for gitt at Senterpartiet skal sette sitt preg på det nye fylkestinget i Nordland. Med 5 representanter blir vi å regne med fra dag 1 når tinget settes i oktober. Takk til alle som har vært med og preget valgkamparbeidet. Stå på de siste dagene fram til valget mandag. Etterpå skal vi oppsummere og feire.