Høstkonferanse med ny giv til hele fylket!

Høstkonferansen gikk av stabelen i helgen 16. – 17.november. Aldri før har så mange forventningsfulle Senterparti-tillitsvalgte satt hverandre stevne i fylkeshovedstaden Bodø.

Hele 77 hadde meldt sin ankomst for å gi sitt bidrag til å: «Bygge organisasjonen» som vil være mål nr.1 når vi går inn i det nye året om kort tid. På programmet sto alt fra orientering om Politisk plattform de neste 4 årene, - til innføring i bruk av Sosiale Medier i det politiske arbeidet. Fra sentralt hold hadde vi besøk av Nestleder Anne Beate Tvinnereim som kåserte om: Ansvarlighet og tillit, - fremfor kontroll og byråkrati. Det ble også tid til å evaluere Valgkamparbeidet som førte fram til et brakvalg.

IMG_1812
Allsang i stående positur hørte også med
IMG_1814
Senterungdommens Eirill CatrionaDeLonge underviste om hvordan vi kan benytte Sosiale Medier til å formidle Senterparti-budskapet.

IMG_1803
Fylkesstudieleder Jan Otto Fiplingdal oppfordret deltakerne til å benytte kurstilbudet fra Senterpartiskolen, og til å melde inn timetallet til Studieforbundet.