facebook pixel
Vi tror på hele Norge!

Et levende folkestyre!

Vi vil ta hele Oppland i bruk. Samme hvor i fylket du bor skal du ha lik tilgang til ordentlig bredbånd, skole og helsetilbud

Ledelse

Aktuelt i Oppland

31.juli 2018
Alf Halvar Næsje ny fylkessekretær i Oppland Sp

Alf Halvar Næsje (27) er ansatt som fylkessekretær i Oppland Senterparti, og starter i jobben allerede 6. august. Han er oppvokst i Trondheim, med unntak av et år i Sør-Afrika. Alf er medlem av internasjonalt utvalg i Senterungdommen og utdannet fra Norges Miljø- og Biovitenskapelige Universitet på Ås.

11.juni 2018
En enda bedre barnehagehverdag?

Tidlig innsats og satsing på barnehager blir løfta som en prioritet av Høyre, Frp og Venstre i regjering, og innfører nå en bemanningsnorm. Normen skulle gi ro – ikke uro – ba barnehageopprøret om. Målet var økt trygghet for barna og de ansatte. I verste fall, får vi nedleggelser av barnehager. I beste fall får vi redusere antall barn i barnehagene, og da mister vi dekningen vi har jobber hardt og lenge for å få på plass. Regjeringa bidrar ikke til en bedre barnehagehverdag.

Postadresse: Honne, 2836 Biri
Besøksadresse: Skogbrukets kursinstitutt, Honnevn. 60