Aktuelt i Oslo

Følg oss på Facebook
Morten Edvardsen på topp i Oslo!

Morten Edvardsen topper Oslo Senterparti sitt forslag til liste for bystyrevalget i 2023. Edvardsen, som sitter i bystyret, vil gjøre Oslo til en tryggere by gjennom satsing på beredskap, fritidstilbud og praktiske fag og jobber. Han har med seg Synne Lerhol på andreplass, Espen Thygesen på tredjeplass, Lene Haug på fjerdeplass og Bjørg Sandkjær på femteplass.

Bøhlers plan for et tryggere Oslo

Jan Bøhler er Oslopatriot på sin hals, og kan ikke tenke seg noe bedre sted å bo. Men han er bekymret over utviklingen i ungdoms- og gjengkriminaliteten, og at den kan skape utrygghet. Han mener vi må ta tak i problemene i tide for å ta vare på alt det gode i byen. Derfor lanserer Senterpartiets førstekandidat til Stortingsvalget i Oslo en plan for å gjøre hovedstaden tryggere.
Utlysing: Skriv historia til bystyregruppa i Oslo Sp

Bystyregruppa i Oslo Senterparti lyser med dette ut et oppdrag for å skrive historien til Senterpartiet i Oslo bystyre.

2017 - Oslo sentrum

Resolusjoner vedtatt av fylkesstyret 2021

Resolusjoner vedtatt av fylkesstyre i 2021

Jan Bøhler enstemmig valgt på topp for Oslo Senterparti

Under lørdagens nominasjonsmøte i Oslo Senterparti ble Jan Bøhler valgt på førsteplass på Oslo Senterparti sin liste til Stortingsvalget i 2021. Bjørg Sandkjær, leder for Oslo Senterparti, ble valgt på andreplass. Hele listen ble enstemmig valgt ved akklamasjon.

Oljefondet for fremtidige generasjoners klima

Resolusjon vedtatt på fylkesårsmøtet 2020