3. kandidat

Anita Kovac

Hun er 3. kandidat på lista til Holmestrand Senterparti. Hun er levende opptatt av at alle barn skal ha et godt og likeverdig tilbud, uansett hvor i kommunen de bor. Både når det gjelder innhold i skolen, og kommunens fritidstilbud. I kommunestyret ønsker hun også å jobbe for utvikling av de mange lokalsamfunnene i kommunen. Tygge nærmiljø med et godt og variert tilbud er viktig for å trives.
Ordførerkandidat

Navn: Per Harald Agerup
Alder: 67 år
Sivilstatus: Gift
Jobb: Seniorrådgiver i næringspolitisk avdeling i Norges Bondelag
Bosted: Leilighet i Holmestrand sentrum

Kommunevalget 2023 fra en nykommer

Jeg har aldri stått på en politisk liste, men har alltid vært politisk interessert. Har gjennom tiden vært engasjert på ulike områder i nærmiljøet, i de 38 årene vi har bodd i Sande. Nå står jeg på 2. plass på Senterpartiets liste for kommunevalget 2023.

Behold bussene til Hof

Nyåret bød på en kalddusj for Hof-sokninger som bruker buss. Nyheten om at Vestfold kollektivtrafikk har tenkt å barbere busstilbudet til og fra Hof var en trist indikasjon på at fylkeskommunen ser på indre Vestfold som en lite relevant del av fylket

Mulig med full kontroll over avfallet

I et moderne samfunn oppstår det avfall. Noe av dette er farlig. Dette må bearbeides til stoff som er så lite farlig som mulig. Her spiller Noah på Langøya en vesentlig rolle, skriver Håkon Fæste, medlem i Holmestrand Sp, i sitt innlegg her.