Gå til hovedinnhold

TRYGGHET for HELE Sandefjord

Sandefjord

Kommunestyrerepresentanter

Bjarne Sommerstad og Ida Cathrine Nilsen ble valgt inn i kommunestyret etter valget. Jon Folkvord er første vara og møter ved forfall. Senterpartiet er representert i flere utvalg, formannskapet og kommunestyret. Vi skal jobbe for at våre verdier blir synlige og vedtatt. Vår politikk betyr grønnere løsninger, satsning på næringslivet og trygghet for deg som innbygger. Vi setter matproduksjon og natur høyt og kommer til å kjempe for et grønnere og sunnere miljø i Sandefjord.

Ida Cathrine Nilsen er gruppeleder i Sandefjord og kan kontaktes på telefon: 41334656.

Vår politikk

Sandefjord Senterparti vil prioritere hele kommunen i sitt arbeid. Vi mener at du skal ha like gode tjenester om du bor i Sandefjord sentrum eller i Høyjord.

Vi vil arbeide for en politikk som fremmer verdien av mennesker. Du skal ha de samme mulighetene uansett hvor du bor i Sandefjord. Vi skal ha like god eldreomsorg i Andebu, Stokke og Sandefjord. Ungdommen vår skal ha tilbud nær hjemmet og vi skal fortsette å utvikle gode tilbud til ungdom i hele kommunen.

Vi har bidratt til utvikling de siste 8 årene og kommer til å fortsette med det. Vi skal utvikle HELE kommunen og møte de behovene som finnes der DU bor. Vårt mål er levende lokalsamfunn og lys i vinduene i HELE kommunen.