Rogaland

Nyheter fra Rogaland

Følg oss på Facebook
RV 13 kan ikkje stå på pause lengre.

Riksveg 13 er sjølve livsnerva gjennom Ryfylke. Ein effektiv og trygg veg er avgjerande for både verdiskaping og busetnad i regionen. I åtte år har Høgre saman med FrP, V og KrF hatt sin sjanse. For Ryfylke og riksveg 13 enda det opp med karakteren «soleklar stryk.»

Kommunane treng større handlingsrom for å yte gode tjenester nær folk

Det handler om det aller viktigste for folk, at det er nok vaksne på skulen som ser, nok trygge fang i barnehagen, nok varme hender som har tid på sjukeheimen. Det sa Senterpartiets Hanne Marte Vatnaland i Stortinget sin debatt om revidert budsjett. Under finn du Hanne Marte sitt innlegg.

Ingen grunn til bekymring, Krf, Senterpartiet står opp for kristne verdiar!

Hadle Rasmus Bjuland er i Vårt land 10.06.21 bekymra for truspolitikken med Senterpartiet i regjering, og då er det kanskje greitt at nokon tek ansvar for å roe ned dei bekymringane. Som «konvertitt» frå Krf til Sp trur eg at eg kan svare ut denne; for eg hadde sjølvsagt ikkje gått inn i eit parti som ikkje har verdiar eg kan stå inne for.

Dalane, en spennende region med store muligheter

To dagers rundtur i Dalane, og Rogaland Senterpartiets andrekandidat til stortingsvalget, Lisa Marie Ness Klungland, er ikke i tvil: Denne delen av Rogaland har fantastiske muligheter gjennom satsing på kompetanse, utdanning og sysselsetting.

Sp vil styrke politiet i heile Rogaland

Høgre sin justispolitiske talsperson Peter C. Frølich skriv i RA 8. juni at Senterpartiet sin ambisjon om å styrke lokalt politi i heile Noreg er valflesk. Då kan ein kanskje minne om at Høgre i 2015 saman med Framstegspartiet, Venstre, KrF og Ap stemte for ein såkalla «nærpolitireform». Denne reforma skulle sikre eit «operativt, synleg og tilgjengeleg nærpoliti». I mai kom evalueringsrapporten som viste at målet om eit synleg og tilstedeverande politi ikkje er nådd.

Landsmøtet: Bredt og viktig engasjement fra delegatene fra Rogaland

Beredskap, matsikkerhet og trygge forhold for folk som bor i flomutsatte områder. Tiltak for å gi barna en bedre hverdag, og utdanning og helse som bærebjelker i samfunnet. Kvinner i fiskeriene, og evne og vilje til å satse på ny industri. Rogalandsdelegasjonen på landsmøtet løftet en rekke viktige saker under møtets første dag.

Valgkampmedarbeider søkes

Rogaland Senterparti er fylkeslag i Senterpartiet med mye aktivitet og rundt 1750 medlemmer. I forbindelse med valgkampen 2021 har vi ledig en spennende og lærerik prosjektstilling som valgkampmedarbeider. Dette er en unik mulighet til å ta del i en spennende og alternativ valgkamp! Årets valgkamp er en av vår tids mest spennende valgkamper. Senterpartiet er i medvind og som valgkampmedarbeider har man mulighet til å bidra til denne fra innsiden. Grunnet pandemien må vi hele tiden også tenke på en ny og annerledes måte Kanskje du er den vi søker etter?

Regjeringens nye jordvernstrategi ikke offensiv nok, behov for sterkere vern og bedre målemetoder

Regjeringens nye jordvernstrategi er for lite ambisiøs, mener Senterpartiet og Geir Pollestad. Sp vil kutte ytterligere 1000 dekar av regjeringens grense på 3000 dekar nedbygd matjord årlig. Et mye mer offensivt mål, slår Pollestad fast.

Ærlighet varer definitivt lengst

Da Stortinget behandlet stortingsmeldingen om klimapolitikken, gikk debatten om kjøttavgift høyt, skriver Geir Pollestad, stortingrepresentant for Sp og leder av næringskomiteen, i dagens Bondebladet.

Høgre med tvang og samanslåing.

Rogaland Høgre har gløymt at folk i Rogaland for berre få år sidan sa nei til deira plan om å sentralisera og slå saman kommunar. No er Rogaland Høgre og Margaret Hagerup ute og lanserer sine nye draumar om meir tvang, samanslåing og sentralisering.

Spinning