Arbeid ved dataskjerm

Webinarer i Akershus Senterparti

Hver torsdag kl. 20:00 t.o.m 15. april avholder Akershus Senterparti v/nestleder Brita Skallerud webinarer om ulike temaer.

Webinarene arrangers hver torsdag kl. 20:00 i ukene fremover via Teams. Siste webinar i denne omgang er 15. april. Webinarene gir deg muligheten til å bli litt klokere på et bestemt tema i løpet av en liten time. Webinarene er åpne for alle. Link til webinarene finner du her, eller via vår Facebookside.

Oversikt over temaer:

21. januar - Rovviltnemndenes rolle ved Dagfinn Sundsbø og Per-Steinar Slang

28. januar - Kjedemakt i matvarekjedene ved Steinar Kristiansen

4. februar - Hva inneholder Brexitavtalen - myter og fakta med leder i Nei til EU Roy Pedersen

11. februar - Regional areal- og transportplan - 80/20-regelen i Akershus, ved fylkesråd for plan i Viken Anne Beathe Kristiansen Tvinnereim

18. februar - Bærekraftmålene til FN, hvordan få det til i praksis? ved Tone Merete Viken

25. februar - Vinterferie (ikke webinar)

4. mars - Hva betyr god dyrevelferd for samfunnet? ved Anne Marie Jahr, fungerende direktør i Mattilsynet, avdeling planter og dyr.

11. mars - KAF: Karbonavgift til fordeling ved Erlend Kristensen fra Klimabelønning Norge, og Marius Holm, daglig leder i Miljøstiftelsen Zero.

18. mars - Litt av prisen i EØS ved Emilie Enger Mehl

25. mars - Bra for utbyggere, men hva med innbyggerne? ved Sigrid Stokstad forsker ved By- og regionforskningsinstituttet NIBR, OsloMet

1. april - Påskeferie (ikke webinar)

8. april - NTP - hva betyr det for Akershus? ved Olav Skinnes (Sp) fylkesråd for distrikt, vei og kollektiv i Viken fylkeskommune.

15. april - Jordbruksforhandlingene

Fikk du ikke sett webinaret direkte? Se opptak av webinarene (f.o.m. webinaret fra 11.02) på vår Youtube-kanal: Klikk her for å komme til vår Youtube-kanal

For å bli med på webinarene, kan du klikke på teksten under hvor det står "Click here to join the meeting". Linken fører deg videre til Microsoft Teams:

Click here to join the meeting