Sp med 16,7% på lokal gallupp

Sist endret: 27.09.2020 #Telemark

Flott måling i dagens Telemarksavisa. Vi går inn i ferietider med ei fantastisk måling på 16,7% i Telemark. Identisk med Stortingvalet (EU valet) i 1993. Det er på mange måtar dei same verdiane som er nå er under press av den blå-blå regjering som og EU kampen handla om. Stå på Åslaug Sem-Jacobsen- Olav Urbø - Heidi Herum

Olav Urbø fylkesleiar sin kommentar og helsing ved inngangen til sommerferien:

Det er lagt ned ein stor innsats av Åslaug og mange fram til nå- og stortingsmandat frå Telemark er nå ikkje bare realistisk men særs sannsynleg.

Så er det slik at 2 månader er lang tid i politikken og nå er det ein ting som tel: Mobilisering av heile medlemsmassen i Telemark Senterparti. Det handlar om «synlegheit, synlegheit,synlegheit» på våre saker. Mange må skrive avisinnlegg og alle må snakke med folk-«Kaffikoppstrategien til Trygve»

Saman så skal vi sende Åslaug på tinget og gje eit sterkt bidrag frå Telemark til regjeringsskifte hausten 2017

Ein rektig god sumar til dykk alle.

Denne artikkelen ble først publisert 04.07.2017